درهشتمین روز از دهه مبارک فجرصورت پذیرفت/افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای باغک

درهشتمین روز از دهه مبارک فجرصورت پذیرفت/افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای باغک

 

 
درهشتمین روز از دهه مبارکه فجرسالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای باغک به بهره برداری رسید.
 
برای ساخت سالن ورزشی روستای باغک جنوبی با زیربنای یک هزار و 41 متر مربع 13.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
 
 مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهردرآیین افتتاح این طرح ورزشی گفت:برای ساخت سالن ورزشی باغک جنوبی با زیربنای یک هزار و 41 متر مرب 13.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.بهروزیان فردگفت عملیات اجرایی این پروژه از سال 89 آغازشده بود و پس از گذشت چهار سال حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با پیگیری‌های صورت گرفته و اهتمام حجت السلام پور فاطمی نماینده محترم مردم دشتی و تنگستان در تامین اعتبارات لازم در کمتر از یک سال 60 درصد باقی‌مانده انجام و پروژه تکمیل و با حضور استاندار محترم بوشهر افتتاح گردید.
 
استاندار بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی تنگستان امسال به 60 میلیارد تومان رسید که تخصیص آنها از 10 میلیارد تومان سال قبل به 40میلیارد تومان تاکنون رسیده که رشد 4 برابری دارد.
  ، دکتر مصطفی سالاری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی تنگستان از جمله سالن ورزشی شهدای باغک با بیان اینکه امسال اعتبارات تنگستان از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است اظهار داشت: اکنون 262طرح عمرانی در تنگستان در حال اجرا است که نشان از توجه به زیرساخت‌های این شهرستان است.
 
  وی از افتتاح 28 طرح عمرانی در تنگستان خبر داد و بیان کرد: در ایام‌الله پرشکوه دهه فجر 28 طرح عمرانی در تنگستان افتتاح شده که نقش مهمی در تامین مطالبات مردم  و توسعه زیرساخت‌های این شهرستان داشته است.
 
 نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس نیز با بیان اینکه بیشتر جمعیت شهرستان  تنگستان در روستاها سکونت دارند اظهار داشت: امسال در دولت تدبیر و امید و با تلاش استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌هایی روستایی شده که در دهه فجر امسال 15 طرح مهم و زیرساختی در روستاهای تنگستان افتتاح شده است.
 
  حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی گفت: در دولت تدبیر و امید بالاترین بودجه ملی برای استان بوشهر اختصاص یافته که این بی سابقه است.
 
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : میثم بحرانی
تاریخ :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: